Voor de perikelen bij/met VanMoof bieden wij een aantal oplossingen. Je vindt deze hier op onze VanMoof pagina of neem rechtstreeks contact met ons op voor passende oplossingen.
Klantenservice
Reparatie en verkoop
Woon je in de omgeving van Haarlem, dan bezorgen wij kosteloos de fiets op jouw adres. Woon je verder dan kun je de fiets alleen in onze winkel ophalen of neem even contact met ons op.
je bent van harte welkom om de e-bikes uit ons assortiment uit te proberen, wij vragen dan wel om uw legitimatie achter te laten voor de periode dat u aan het proefrijden bent. Een afspraak voor een proefrit maken is altijd handig.
Je kunt gerust langskomen zonder een afspraak te maken. Heb je reparatie spoed en wil je dezelfde dag weer naar huis met de fiets, dan raden wij aan om een afspraak te maken.
Onze openingstijden vind je onderaan de pagina of hier op onze contact pagina.
In onze winkel / showroom kun je met PIN betalen.
Online kan je fiets kopen en deze dan gespreid betalen kan via SPRAYPAY
Garantie & Retourneren
Ja dat kan. U heeft 14 dagen na aankoop om fietsen gratis te retourneren onder bepaalde voorwaarden. Hiervoor geldt dat ze in ongebruikte en originele staat zijn. Vanzelfsprekend mag u een kleine proefrit maken, maar deze mag hoogstens 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen, rekenen we afschrijvingskosten.
Als u uw fiets wil retourneren, kunt u hiervoor contact opnemen op ons vestigingsnummer: 023 751 6512 . U kunt de fiets retour brengen op ons adres.
Producten met zichtbare gebruikssporen, missende onderdelen of een missende / beschadigde originele verpakking kunnen wij niet als retour accepteren.
In het geval dat je een fiets wilt retourneren, neemt dan telefonisch of via de e-mail contact met ons op. Je kunt daarna de fiets langsbrengen bij onze vestiging.
- Retourneren van een fiets kan tot 14 dagen na de factuurdatum van uw aankoop. Er mag hoogstens 2 kilometer op proef gereden zijn.
- Retourneren van een onderdeel of accessoire kan tot 14 dagen na de factuurdatum van uw aankoop.
- Het product is compleet, ongebruikt en zit in de originele verpakking.
- Bij de aankoop van een samengestelde aanbieding of een bundel product, dan kunt u alleen de complete bundel aan ons retourneren. Uitzonderingen die we niet retour nemen zijn:
- Artikelen of producten met montage- of gebruikssporen.
- Artikelen of producten met missende of beschadigde originele verpakking.
- Producten met software waarvan de verzegeling is verbroken.
- GPS apparatuur dat geregistreerd of gebruikt is.
- Producten die op naam zijn gesteld in het register van het RDW (bijvoorbeeld Speed pedelecs).
Zie ook onze Algemene voorwaarden.
Voor producten die niet in ongebruikte en originele staat zijn, worden afschrijvingskosten in rekening gebracht.
Op al onze diensten en leveringen zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.